niedziela, 30 września 2012

Burgundy peplum and lips

No i dopadło mnie, tkwię już po uszy w burgundowym szale! Wreszcie cię przełamałam i kupiłam pierwszą "peplumkę" w burgundzie... Efektem tych burgundowych inspiracji jest kreacja biurowa lub imprezowa  w moim przypadku. Grzeczną baskinkę połączyłam ze spodniami udającymi skórę i złotymi dodatkami. 

Przepraszam za mało atrakcyjne zdjęcia w środku ... 


 Glównym akcentem jest tu  burgundowa szminka, mocny kolor ust może kojarzyć się tandetnie , klasy temu doda proste tło (w postaci braku wyraźnego makijarzu dla reszty twarzy) oraz delikatne upięcie. 







2 komentarze:

  1. Też dopiero niedawno skusiłam się na bluzeczkę z baskinką, ale jeszcze ani razu jej nie założyłam. Twoja ma bardzo ładny kolor. Może też skuszę sie na jakąś ciemna szminkę w tym sezonie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana, zobaczymy jak będę wstanie ją jeszcze zestawiać. Usta ciemnie polecam, coś innego mi się natomiast bardzo podobają Twoje ciemne paznokcie z tego postu http://szafasikory.blogspot.com/2012/09/black-and-white-nails-ideas.html .

      Usuń