czwartek, 20 września 2012

Hello fall :)

long time no see... wiem nie było mnie tu ponad tydzień i wracam ze 100% jesienną stylizacją, jesień sprawia, że mam ochotę poczuć się po prostu ciepło i przytulnie. Sukienka w wersji jesiennej, szaliczek mówi sam za siebie  i mój ukochany sweter który będę namiętnie eksploatować tej jesieni i zimy!  































sweter: estyl (allegro)
sukienka: h&m
szaliczek: Reserved
buty: Zara 
pierścionek: h&m 
bransoletka: allego
torebka: Zara 

 Moje małe urodzinowe przyjemności wrześniowy wrzos i świeca cynamonowa :) 



Trochę inspiracji.. 

Must have makijażowe tej jesieni burgundowe vampy usta i paznokcie w koloże wina. 









Jestem totalnie zauroczona biżuterią Nanu dostępną w Rossmanie, już jakiś czas temu kupiłam pierścionek z tej firmy i pół roku silnego eksploatowania nie zostawiło na nim śladu, tej jesieni na pewno zakupię kilka gadżetów. 





























Post nie jest sponsorowany przez żadną z wymienionych firm... 


4 komentarze:

  1. Mmm, przyjemny i 'przytulny' look.
    Ciekawa biżuteria, szczególnie podobają mi się bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nanu kompletnie mnie zaskoczyło, naprawdę sympatyczna biżuteria i bardzo atrakcyjna w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :) wyglądasz ślicznie :) super inspiracje usta w tym kolorze wyglądają kusząco ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń