czwartek, 13 września 2012

We in the army now

Zainspirowana Kariną z http://www.karinainfashionland.com/ stolarzyłam zestaw prawie militarny. 

Styl militarny jak już pewnie wiecie znów wkracza na salony i będzie mocnym trendem jesieni 2012. 
Nowe trendy nie oznaczają wcale, że musicie lecieć do sklepu i wykupić połowę nowej kolekcji, jestem daleka od tego typu rozwiązań. Mało tego uważam, że to pójście na łatwiznę. 






Tworząc zestaw militarny w pierwszej kolejności pomyślałam o bojówkach (no przecież miałam szerokie bojówki w liceum!), podejrzewam ze każdy ma gdzieś na dnie szafy "skitrane" stare bojówki, można je po prostu przerobić. Do tego top, t-shirt moro (pożyczony od taty, brata,chłopaka), lub po prostu khaki (przypominam że to jeden z kultowych kolorów tej jesieni) i zestaw militarny gotowy! Tak też zrobiłam, tworząc mój pierwszy jesienny zestaw. Sweter jest z bardzo starej kolekcji Mango, bojówki z początku studiów (mają już jakieś 5-6lat). W tej kurtce byłam zakochana w liceum,  uwielbiam kroje motocyklowe, kurtka ma uwaga 10 lat, ja nadal często do niej wracam.  Naszyjnik inspirowany nieśmiertelnikami kupiony w reserved 4 lata temu... buty też mają z 2-3 lata.
Przegrzebcie szafę mamy, siostry, babci, przeróbcie coś dodajecie pozornie nie pasujące do siebie rzeczy. 
















zdjęcia dzięki mojemu kochanemu B, który wstaje o świcie by wspomóc moją pasję :*



bojówki: Vero Moda
sweter: Mango
kurtka: Miss selfridge
naszyjnik: Reserved
buty: stylowe butki
torebka: Zara 
bransoletka: allgro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz