niedziela, 9 września 2012

But i don't mind in fact i like it... and brown/ red ombre hair

A jednak... lato tak szybko nas nie opuści , już miałam się przestawiać na jesienne stylizacje a tu trach! Właściwie to .... cieszę się! :) Tuniko - sukienka w kolorze chabrowym, białe letnie rurki i kontrastująca z chabrem limonkowo - zielona torba - teczka. 























 Przy okazji prezentuję moje nowe ombre, walczyłam ze sobą ponad półtora roku fryzjerki wybijały mi to skutecznie z głowy ale dwa tygodnie temu poczułam niezłomną potrzebę zmiany i ombre wydało się najmniej inwazyjne. P.s byłam przed Kim! :D 














tunika: Atmosphere
spodnie: Mango
torba: Mizensa
buty: Stylowe butki
naszyjnik: Promod
okulary: Party Decor

5 komentarzy:

  1. Kupiłam niedawno białe dżinsy i zastanawiam się jak je zestawić. U ciebie fajnie wyglądają z tym sweterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, białe dżinsy przy mojej figurze to prawdziwa katastrofa, naprawdę muszę się nagłowić zanim je nałożę bo obnażają wszystkie moje najgorsze miejsca, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great look! I love the colors!
    If you like it, follow my blog about life and fashion in LA on Bloglovin'. Let me know in the comments and I will follow back ;)

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba do swetra-NIESAMOWITY ZESTAW! A włosy? Cudowne, nie lubię ombre ale Twoje jest boskie!!!

    OdpowiedzUsuń