niedziela, 16 grudnia 2012

Baby it's cold outside


Ćwiekowe w tym roku wszytko! Wszytko tez przybiera anormalne ceny, jak dla mnie zwykła baskinka w H&M 50 zł identyczna wersja z ćwiekami 99zł.... a same ćwieki kosztują grosze! Dlatego też postanowiłam poruszyć nieco swoją leniwą kreatywność i sama przyozdobić nudny czarny kardigan.



Kardigan został ozdobiony ostrymi kolcami na ramionach oraz płaskimi  dżetami u góry jak i na dole. 
Bordowe spodnie ala skóra początkowo nie podbiły mojego serca, były niesamowicie niewygodne, klejące się do ciała...  Na szczęście zgubiłam trochę przedświąteczno -stresowych (stres niema nic wspólnego ze świętami) kilogramów (chyba kupiłam je w nieco za małym rozmiarze), spał śnieg (trzymają ciepło!) i są moją ulubioną częścią garderoby!  Reszta garderoby to już od dawna wypatrywana apaszka/ szaliczek (w zasadzie komin) ala lampart - ożywia całość.





p.s. mam nadzieję że nie zirytowała Was duża ilość nawiasów ;) 

Inspirations...






Moja wersja:
spodnie: h&m
kardigan: allegro + DIY
buty: allegro
top: Mango
bransoletki: Top Secret, Nanu,no name
komin: Reserved 
paznokcie: OPI in Lincoln park after dark (uwielbiam) ! 
usta: Inglot 857and lipgloss VS

12 komentarzy:

  1. bardzo cenię kreatywność blogerów a jeśli można na tym zaoszczędzić troszkę pieniędzy- ideał! ładnie przerobiłaś narzutkę, sama myślałam nad kupnem kilku ćwieków i kręcenia ich w swetry i koszule ;) podoba mi się kolor spodni- najmodniejszy w tym sezonie!
    bardzo lubię takie codzienne zestawy :D

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wkrótce zdjęcia innego DIY. A mi się mega podobają Twoje spodnie w gwiazdki! Pozdro!

      Usuń
  2. panterka prawie w jakimkolwiek wydaniu rewelacja :)
    ahh i te spodnie!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  3. te spodnie są rewelacyjne! świetna stylizacja :) może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na takie DIY świetny. Sama też zakupiłam ćwieki i teraz myślę jak je wykorzystać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie :* może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystycznie wszystko zostało dobrane idealnie, wręcz perfekcyjnie, do Twojego typu urody :D

    OdpowiedzUsuń