piątek, 28 grudnia 2012

360 dni do następnych Świąt!

Objedzeni? Mam nadzieję ze chociaż wypoczęci! Spędziłam cały dzień z moim B ! Prawie cały dzisiejszy zestaw z upolowanych tegorocznych przecenach, buszujcie bo to już pora. Właśnie złożyłam ostanie zamówienie internetowe, a na liście moich zakupów została jeszcze narzuta na łóżko, pościel i piżama, pozdrawiam poświątecznie... szamanka :D 







 
 Mój własnoręcznie wykonany stoik :) 



sweter: Reserved % teraz!
spódnica: Reserved %
torba: Reserved 
kolczyki: Cubus prezent 
buty: Zara
bransoletki: Top secret, nanu

4 komentarze:

  1. Fajne połączenie kolorów:-)
    Jeśli chodzi o wyprzedaże, to muszę zwolnić z kupowaniem bo jeszcze ze dwa wypady do galerii i przekroczę miesięczny budżet na moje zakupy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja już przekroczyłam czterokrotnie :P

      Usuń
  2. ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń