środa, 5 grudnia 2012

All I want for christmas is you!


"Letnią sukienkę zimą?! Zwariowałaś...." - nie obchodzi mnie to! Zimą wszystkie chwyty dozwolone ! 
Śnieg i ta zwiewna neonowa sukienka - nie mogłam się oprzeć temu przewrotnemu miszmaszowi. 
Chyba nie grozi nam wieczne podśpiewywanie " I'm dreaming of the white christmas...." i dobrze bo ja kocham śnieg!!! Pozdrawiam neonowo!  







spódnica: sukienka Mango
sweterek: Mango
buty: Stradivarius
torebka: Reserved + DIY
bransoletka rose gold: Top secret

4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz - ja również nieraz wykorzystuję letnie sukienki w jesienno-zimowych zestawach. Bo czemu mają wisieć większą część roku w szafie?
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć przyznam że ludzi dziś patrzyli na mnie zdziwieni ...

      Usuń
  2. piękna spódnica, co za kolor

    OdpowiedzUsuń