sobota, 3 listopada 2012

But you fit me better than my favorite sweater

Nigdy nie przypuszczałabym że khaki i róż będą tak dobrze wyglądać razem.. a jednak, przy tym kolorze róż trochę wydoroślał ... Zalewam Was cały czas casualami,  obiecuję że od poniedziałku coś bardziej biurowego. 




 p.s. nie mam pojęcia dlaczego moje usta wyglądaj tu jak po nieudanym spotkaniu z botoksem...


Długi weekend od dawna mi się należał zwłaszcza w tym ekstremalnie stresującym dla mnie czasie, ale swoje myśli dziś postaram się uciszyć pichcąc... 


 W przygotowaniu muffiny żurawinowe, zdjęć gotowych nie pokarzę bo rozeszły się jeszcze ciepłe :p. Pozdrawiam i miłego weekendu! :) 


spodnie: Stradivarius
t-shirt: Vila
sweter: Kaphall
torba: Zara (do znudzenia ;) ) 
pierścionek: Nanu
bransoletki kolorowe: allegro 
bransoletka z czachą: by dziubeka
zegarek: Fossil 
paznokcie: Essence toffie to go (uwielbiam!) 

7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajnie te kolory razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna lubię takie połączenia koloru. Wygląda super:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Twoje włosy, uroda powala! Odwraca uwagę od stroju;) Ślicznie Ci we wszystkim ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie to połączenie kolorów wygląda bardzo fajnie. Jaka wielka żórawinka, pewnie wyszły pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki kochane!
    Wielka to fakt a muffiny wyszły pysznie kwaśne aż mordkę wykręcało ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie kolorów :)i muffiny mniam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja khaki i różowy w sumie juz dawno odkryłam, 7 lat temu przy okazji zakupu takiej bojówkowej spódnicy:) Cieszę się, ze tez Ci się udało bo ładnie razem pasuja prawda?A muffiny wyglądają przepysznie, nie dziwię się, ze zjedzone na gorąco:)

    OdpowiedzUsuń