niedziela, 23 czerwca 2013

Fovorite dress this summer 2013 Emerald!



Należę do osób które z pewnością wolą jesień i zimę, szczególnie teraz jest dla mnie po prostu za gorąco i jedynym pomysłem jaki mam na takie upalne dni jest sukienka... 











Bosz jak ja ją lubię jest prosta idealnie biurowa, jednocześnie spokojnie causalowa ,wszytko do niej pasuje, decyzja o jej zakupie była mega spontaniczna, ale cieszę się ze ją podjęłam :) . 













p.s przepraszam za monstrualną ilość zdjęć ale mój B pięknie się spisał :*

sukienka: Mango 
pasek: Atmosphere
bransoletki:  allegro 
buty: CCC (tak tak inspirowane Zarowymi i tak samo masakrycznie niewygodne!)
torebka: Centro




2 komentarze:

  1. Właśnie ostatnio przymierzałam te sandałki - masakrycznie niestabilne niestety :(

    OdpowiedzUsuń