poniedziałek, 30 lipca 2012

Polka Dot Peach Dress

Plotka głosi, iż dziś ostatni dzień ładniej pogody... nie jestem zwolenniczką upałów ale lato nas w tym roku nie rozpieściło... mam nadzieję jeszcze na tydzień ładniej pogody po 15 sierpnia, naprawdę trzeba nam ładny urlop...





Mało jest w mojej szafie nakrapianych rzeczy. Ta sukienka ma piękny kolor, cudowny wzór, idealny krój dla mnie i ma kieszenie! . Mam jednak nadzieję że to nie jest jej ostanie wyjście z szafy w tym roku. Jeżeli chodzi o akcesoria postawiłam na prostotę sukienka jest już wystarczająco nakrapiana. Biżuteryjnie ograniczyłam się do dużych kolczyków rose gold i bransoletkę z misją, ale o tym w innym poście.  Latem uwielbiam bawić się z wymyślnymi upięciami i tym razem postawiłam na ten messy bun, ala artystyczny nieład. Pozdrawiam Wszystkich póki co upalnie! 






























sukienka: Reserved 
buty: CCC
torba: Zara 
kolczyki: rose gold... prezent 
bransoletka: practice safe sun BY DZIUBEKA

4 komentarze: