niedziela, 22 września 2013

All about me

Ten zestaw to czysta ja w każdej postaci, kocham maxi sukienki i spódnice miłością nieodwzajemnioną, bo nie dla mnie teoretycznie ta część garderoby. Po raz kolejny nic sobie z tego nie robię i noszę je namiętnie. Tego typu zestawy pojawią się jeszcze kilkadziesiąt razy! 


Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, przepraszam.

Spódnica "zerznięta" pomysłem z przed dwóch lat z kolekcji Zary tę znalazłam na allegro za grosze a jest  identyczna! (szukam takiej szmaragdowej help!). Różowa zwiewna i słodka , musiałam ją doprawić motocyklówką.




spódnica: no name allegro
bluzka: Bershka
kurtka: Mango (z 3/4 lata)
botki: Stradivarius
torebka: Zara 
p.s. Witaj jesieni, tęskniłam za Tobą!  




 Już wkrótce trendy makijażowe na jesień 2013 według Harpers Bazar .

4 komentarze:

  1. Super zestaw!Spódnica jest urocza i fajnie wygląda w połączeniu z 'ostrą' kurtką.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna kurteczka ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń