wtorek, 1 stycznia 2013

Życzenia na 2013!

Znów nie udało mi się Wam złożyć życzenia na czas... Ostanie dwa lata były dość trudne dla naszej rodziny, waliło się na każdym kroku i z każdej strony, wypadałoby żeby 2013 z nieszczęśliwą liczbą zaskoczyło nas i okazało się wyjątkowo nudnym i spokojnym rokiem bo tylko tego sobie i Wam życzę bardzo spokojnego zdrowego 2013 roku! 

p.s. 2013 zaskocz mnie, proszę! 

Wkrótce zdjęcia mojej sylwestrowej kreacji, byłam w pracy więc moim zdaniem jest dość profesjonalna! 


Życzę Wam szampańskiej zabawy do samego rana i szczęśliwego 2013! 

3 komentarze:

  1. Życzę wszystkiego najlepszego w 2013 Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego :*

    Właśnie obczaiłam, żę też jesteś ze Szczecina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wzajemnie!
      Dokładnie pozdrawiam "lokalną" rodaczkę! :)

      Usuń