poniedziałek, 7 maja 2012

Kosmetyki nie testowane na zwierzętach: Farmona Radical

Cykl kosmetyki nie testowane na zwierzętach. Będą ukazywać się tu recenzje kosmetyków przeze mnie polecanych. 



Dziś kosmetyki do włosów, żeby należycie je ocenić powinnam opisać rodzaj moich włosów: włosy normalne z tym, że przez zabiegi typu prostowanie, kręcenie, suszarka są suche i ostanio mam dużo rozwodjonych końcówek. Przez 4 lata  używałam znanej marki komerycjnej wersji salonowej. Generalnie byłam z nich zadowolona jednak są to kosemtyki testowane na zwierzętach więc rezygnuję z nich. Tak naparwdę w pierwszym momencie byłam przerażona swoją własną decyzją - po 4 latach szukać nowych kosmetyków do włosów - no way.... No i one były najlepsze! W jakim błędzie byłam! :) Tak więc skusiłam się na szampon i odżywkę w sprayu firmy Farmona. Gdzieś już kiedyś mignęła mi butelka i kojarzę że miała bardzo dobre recenzje. Po pierwsze byłam zdumiona ceną z racji tego że były to ekspresowe zakupuy dopiero w domu byłam w stanie doczytać jaki cudowny produkt kupiłam - nie tylko przyjazny zwierzętom ale i środowisku - same naturalne składniki, a cena... 8,99 zł za szampon 300ml oraz 12zł za odżywkę w sprayu 250ml.



Farmona Radical - Szampon do włosów farbowanych (Szampon do włosów farbowanych wymagających intensywnej regeneracji i ochrony koloru). Opis produktu: "Wyjątkowo łagodny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego mycia włosów farbowanych, osłabionych i zniszczonych. Specjalnie opracowana receptura - naturalny ekstrakt z miłorzębu, prowitamina B5, proteiny jedwabiu, Inulina z cykorii - doskonale wzmacnia, odżywia i regeneruje zniszczone zabiegami fryzjerskimi włosy oraz chroni kolor przed wypłukaniem. Dzięki regularnemu stosowaniu włosy stają się jedwabiście miękkie, elastyczne i lśniące, a kolor utrzymuje się zdecydowanie dłużej. Składniki " (zródło: http://www.farmona.pl/pielegnacja-wlosow/radical/) 


Moja Ocena (pierwsze wrażenie):
Opakowanie, miłe dla oka, wygląda troszkę jak ziołowa mikstura. Okazało się jednak  nie praktyczne nie mogłam otworzyć mokrymi rękami. Już teraz mogę się domyślić że będzie ciężko wydobryć resztki szamponu bo opakowanie jest dość kanciaste, ale szczerze mówiąc to są zawsze dla mnie najmniejsze problemy. Konsystenacja dość rzdka, szampon mało się pieni a do tego byłam przyzwyczajona, mimo to nie zauważyłam żeby "gorzej mył". Pięknie pachnie. Póki co  jestem zadowolona. 




Farmona Radical - Mgiełka wzmacniająca do włosów ( Mgiełka wzmacniająca
Przeznaczona do włosów zniszczonych i wypadających, wymagających wzmocnienia i odżywienia.

Specjalnie opracowana receptura chroni przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego oraz doskonale wzmacnia i odżywia włosy, przywracając im jedwabistość i połysk.
Naturalny ekstrakt ze świeżego ziela skrzypu polnego, źródło rozpuszczalnej krzemionki oraz cennych witamin i minerałów, poprawia dotlenienie komórek oraz wyraźnie wzmacnia włosy, zapobiegając ich wypadaniu. Prowitamina B5 dzięki małej cząsteczce odżywia cebulki, a dodatkowo wnikając w osłonkę włosa doskonale nawilża i regeneruje, poprawiając kondycję włosów. Proteiny jedwabne łączą się z keratyną i tworzą rodzaj "plomby" na uszkodzonych miejscach, dzięki czemu wyrównują strukturę włosów oraz chronią przed dalszymi uszkodzeniami i wysychaniem. Dodatkowo, wyciąg z zielonej herbaty, bogaty w antyoksydanty i mikroelementy, doskonale odżywia skórę głowy i mieszki włosowe oraz chroni przed szkodliwym działaniem promieniowania UV i zanieczyszczonego środowiska.) 
(zródło: http://www.farmona.pl/pielegnacja-wlosow/radical/) 



Moja ocena: 
Opakowanie bardzo standardowe, spray. Nadmienić należy że zawsze mam problem z odzywkami w sprayu  włosy są po nich lepkie i ciężkie - tragedia. Aż do dziś ;) , ta odżwyka nie skleja ich mimo iż chojnie opryskałam włosy, nabłyszcza , pieknie pachnie jest super! Naprawdę serdecznie poelcam, ale jest tomoje pierwsze wrażenie, zobaczymuy jaki będzie efekt dłuższego stosowania.


Podsumowując:
Kosmetyki tej serii i firmy są godne uwagi, pierwze wrażenie bardzo, bardzo pozytywne 5+. Odżywce trzeba dać więcej czasu, ale póki co mam pozytywne przeczucie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz