sobota, 10 sierpnia 2013

White maxi dress

Z góry przepraszam za jakość zdjęć robiona telefonem dość spontanicznie.
Pomarańczowa maxi sukienka z Berski była od dawna na liście moich zakupów. Od kwietnia widniała na mojej liście must have! Kupiłam ją i nawet udało mi się założyć ją na "szybkie wesele". To był idealny wybór jest lekka zwiewna, wystarczająco zakryta tak by nie była wulgarna. Gdy jej biała wersja osiągnęła cenę  minimalną w czasie wyprzedaży nie pozostało mi nic innego jak ją kupić :p. Oczywiście była "dużo gorsza" , mocno prześwistująca, ale to wciąż całkiem sympatyczny wybór na nieformalne weekendy. 







 Uśmiechnij się jesteś w Szczecinie! :) 



W takie dni jak dziś kocham moje miasto! 

 Teatr Letni
 Moje słabości :) 


mmmmmmm :) 


p.s. jest super wygodna i "upało- przyjazna" ;) 



sukienka: Berska %
buty: Atmosphere %
torebka: allegro no name 
bransoletki: allegro + nadmorski bazarek



2 komentarze:

  1. Super ta maxi no i marynarska torba - w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeheh dzięki, dawno Cię nie było, fajnie że znów wróciłaś z nowym postem :)

      Usuń