niedziela, 12 maja 2013

Just like that


Sobotni poranek jest dla mnie rytuałem, po tygodniu wriackego pospiechu o poranku lubię powoli celebrować wolny dzień. Absolutnie nigdzie się nie śpiesząc, leniwie przyrządzając śniadanie ...
Czasem nawet przesadzam z dogadzaniem sobie jak dziś ;), ten tydzień był wyjątkowo mało przyjemny więc zasłużyłam! 








Jestem "słodojadem" (unikalne określenie stworzone przez moją mamę) i to jest moja zguba ...
Wkręcam się w rytuał parzenia kawy, do tej pory miałam się za herbaciarę ,ale dobrą kawę też lubię odstawiamy instanta na rzecz dobrej parzonej kawy ale o tym innym razem...











Wracając do rzeczywistości... 
Neony wciąż neony, jeśli ktoś z Was planował je pogrzebać rozczaruję wciąż modne i wszechobecne!
Znajdziemy je w każdym sklepie, w sieciówkach, ba nawet w nadmorskich miejscowościach! Pokochasz albo znienawidzisz ;)


bluzka: Reserved 
spodnie: Reserved
baleriny: Daichman
torba: Fleq
szaliczek: h&m
zegarek: Fossil

miłego tygodnia! 







2 komentarze:

  1. Ale fajne kolorki w tym twoim zestawie.
    Bardzo ciekawa torebka.
    I podoba mi się jeszcze pierścień -rozgwiazda.Chyba kiedyś były w H&M, ale je przegapilam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne ale torby nie polecam, wygląda fajnie ale jest twarda, rączki się odrywają a rączki już dwa razy połamały koszmar, pierścień kupiony na allegro za 4zł! :)

      Usuń